معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر کیفی‌کردن برنامه‌ها و کم‌کردن زمان برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: پنج روز نخست نمایشگاه برای تسهیل بازدیدکنندگان شهرستانی مقرر شده است.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی، معاون قرآن و عترت این وزارتخانه در جلسه‌ای که بعد از ظهر روز گذشته، 24 فروردین‌ماه تشکیل شد، ضمن تعیین زمان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 25 شعبان تا 15 رمضان به مدت 20 روز اظهار کرد: پنج روز نخست قبل از رمضان این نماشگاه برای بازدیدکنندگان شهرستانی مقرر شده است.
حجت‌الاسلام حشمتی ضمن تأکید بر استفاده از ایده‌ها و خلاقیت‌های قرآنی، عنوان کرد: تسریع در تشکیل ستاد خبری برای نمایشگاه قرآن لازم و ضروری است.
در این جلسه حاضران به بیان پیشنهادهای خود پرداختند و نظرات خود را در مورد هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این نمایشگاه معنوی بیان کردند.

بنابر گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه، استفاده از منابع و ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و شهرداری تهران به منظور تبلیغات و زیباسازی شهر و نیز استفاده از جلوه‌های بصری برای برپایی بهتر نمایشگاه بود.

همچنین از دیگر بحث‌های مطرح شده در این جلسه، بررسی ضعف‌ها و آسیب‌شناسی نمایشگاه قبل بود.
ضرغامی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از تشکیل جلسۀ شورای سیاست‌گذاری و نیز ستاد اجرایی نمایشگاه در هفتۀ آینده خبر داد.