صفحات پاپ آپ popup window

بایگانی فروردين ۱۳۹۴ :: ثقلین

ثقلین

رسانه ای در زمینه قرآن و عترت

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیین‌نامه جدید «بیمه فعالان قرآنی» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه در مورد بحث بیمه فعالان قرآنی گفت: واجدین شرایط این آیین‌نامه(قدیم و جدید) لازم است حداکثر تا تاریخ 30 خرداد 1394 با اخذ معرفی‌نامه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه در قسمت عضویت تارنمای صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir/membership ثبت نام کنند.
وی افزود: براساس ابلاغ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان قرآنی متقاضی این بیمه در سه گروه تبلیغ و ترویج قرآن و عترت، آموزش و پژوهش‌های قرآنی و فعالیت‌های هنری قرآنی می‌توانند مشمول آن شوند.
مدیرکل آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: حافظان قرآن و نهج‌البلاغه، قاریان ممتاز، استادان، مربیان، پیشکسوتان، داوران، پژوهشگران و کاتبان قرآنی و نیز مبتهلان از جمله افراد تعریف شده در این سه گروه هستند.
پروانه بیان کرد: طبق قانون کار، بیمه «کادر اجرایی مؤسسات قرآنی» از نوع بیمه اجباری و بر عهده مدیر مؤسسه (کارفرما) است و کمک برای تأمین حق کارفرما، تابع قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: البته مدیران مؤسسات قرآنی می‌توانند از تسهیلات تخفیف پلکانی مندرج در آیین‌نامه اجرایی بند «و» ماده «۸۰‏» قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه، مصوب جلسه مورخ 90/5/2 هیأت وزیران، جهت بیمه اجباری کادر اجرایی و سایر افراد شاغل در مؤسسه متبوع خود استفاده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا صالحی نژاد

نرم افزار یا فاطمه

رم افزار جامع "یا فاطمه" حاوی کتاب مظلومیت برترین بانو؛ نوشته استاد علاّمه حضرت آیت الله حاج سید علی حسینی میلانی مد ظله العالی است. این کتاب به فضائل و مناقب و حوادث تاریخی آن دوران می پردازد و می تواند شما را با ویژگی ها و فضایل آن بزرگوار آشنا کند.

برای دریافت کلیک نمایید: دریافت
حجم: 2.71 مگابایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علیرضا صالحی نژاد